Barion Pixel

Registruj sa a získaj 5% zľavu na svoj prvý nákup.

+421 948 610 250
info@greenapple.sk
0 0,00 €

Váš nákupný košík je prázdny.

Medzisúčet: 0.00
Prejsť do košíku

Výmena tovaru

AKO FUNGUJE VÝMENA TOVARU U NÁS?

V prípade, ak ti bol doručený tovar, ktorý by si chcela vymeniť máš dve možnosti:

 

    Nie som registrovaný užívateľ

  • v takomto prípade nie je možné využiť službu výmenný balík, to znamená, že tovar ktorý ti bol doručený môžeš len vrátiť (my ti následne vrátime peniaze za tento tovar) a objednáš si nový tovar o ktorý máš záujem (vytvoríš si novú objednávku)
  • tento postup platí pre všetkých zákazníkov (Slovensko, Česko, iné krajiny do kt. doručujeme tovar)

   

    Som registrovaný užívateľ

  • v takomto prípade máš možnosť využiť službu výmenný balík, pričom postup a všetky podmienky využitia tejto služby nájdeš nžšie na tejto stránke
  • službu výmenný balík je možné využiť len v prípade, ak sa tovar bude doručovať na Slovensko (v prípade Česka, resp. iných krajín služba nie je dostupná)

 

Ako funguje služba výmenný balík?

  • ak využiješ službu výmenný balík, tovar ktorý ti bol pôvodne doručený (a ktorý chceš vymeniť) neposielaš k nám na výmenu, ale tento tovar od teba vyzdvihne priamo náš kuriér, pričom ti zároveň doručí aj nový tovar (tovar ktorý si si objednala na výmenu)
  • nemusíš teda nikam chodiť na poštu alebo objednávať kuriérana vyzdvihnutie tovaru, spravíš si len novú objednávku (postup nižšie) na výmenný balík a kuriér ti prinesie nový balík a zároveň od teba zoberie pôvodný balík 

 

Aké sú podmienky na využitie služby výmenný balík?

  • musíš byť registrovaný užívateľ
  • tovar sa musí doručovať na územie Slovenska
  • novú objednávku na výmenný balík musíš zrealizovať najneskôr do 14 dní odo dňa vytvorenia pôvodnej objednávky
  • pri výmene tovaru platí, že vymeniť možno len druhovo rovnaký tovar, t.j. vždy len topánky za topánky; oblečenie za oblečenie
  • hodnota novej objednávky nemôže byť nižšia ako je hodnota pôvodnej objednávky
  • tovar, ktorý vraciaš (pôvodnú krabicu) zalep a maj ho nachystaný na odovzdanie kuriérovi
  • výmenný balík nie je možné realizovať cez Packetu (zásielkovňu)
  • kuriér ťa bude kontaktovať priamo na adrese uvedej v objednávke, na tomto mieste prebehne aj výmena tovaru
  • suma ktorú platíš za službu výmenný balík je 4,20€ (+ 1€ dobierka, ak službu neplatíš kartou/bankovým prevodom) 
  • tovar nikam neposielaš, tovar odovzdáš priamo kurérovi pri prevzatí nového balíku

 

Ako postupovať pri využití služby výmenný balík?

 

Klikni na Môj účet

 

 

 

Klikni na + pri objednávke ktorú chceš vymeniť a následne klikni na vymeniť (ikonka auta)

Ak sa ti už nezobrazí možnosť vymeniť (ikonka auta), je to z dôvodu, že pri tejto objednávke už nie je možné aktivovať službu (uplynula lehota v rámci ktorej bolo možné službu využiť)

 

Po kliknutí na ikonku auta (vymeniť) sa ti automaticky uloží do nákupného košíka položka (tovar), ktorý chceš vymeniť. Táto položka bude v nákupnom košíku zobrazená s mínusovou hodnotou. Pokračuješ tlačítkom pokračovať v objednávke.

Nezabúdaj, že pri nákupe musíš dodržať podmienky pre využitie služby výmenného balíku, inak ti systém neumožní dokončiť objednávku.

Ako príklad uvádzame porušenie podmienky nákupu druhovo rovnakého tovaru, to znamená, že k pôvodnej objednávke (oblečenie) sme si na výmenu zadali novú položku - topánky. Systém vypíše naslednovnú hlášku a objednávku nebude možné dokončiť:

 

Pokiaľ sme splnili podmienky využitia služby, systém novú (požadovanú položku) umiestni do nákupného košíka a umožní nám pokračovať v objednávke:

 

Následne zvolíš spôsob dopravy a platby:

 

Dokončíš objednávku a čakáš na kuriéra :)

 

 

poštovné máš zdarma

Poštovné zdarma nad 1OO€*

Viac informácií

vrátenie tovaru

30 dní

na vrátenie tovaru

vymenny balik

využi našu službu

vymenného balíka