Barion Pixel

Registruj sa a získaj 5% zľavu na svoj prvý nákup.

+421 948 610 250
info@greenapple.sk
0 0,00 €

Váš nákupný košík je prázdny.

Medzisúčet: 0.00
Prejsť do košíku

Často kladené otázky

Ako dlho trvá dodanie tovaru?

Tovar na Slovensko doručujeme zvyčajne do 1-3 pracovných dní. Doručovanie do Česka trvá 2-4 pracovné dni. Lehota sa môže predĺžiť podľa dostupnosti tovaru.

 

Môžem si zakúpený tovar vymeniť?

Samozrejme, tovar je možné vymeniť cez službu výmenný balík (platí len pre Slovenskú republiku). Všetky podrobné informácie k tejto službe nájdeš v sekcii s názvom "VÝMENA TOVARU". Tovar doručovaný do Českej republiky, resp. iného štátu ako je Slovenské republika nie je možno vymeniť.
 

Môžem si tovar vyzdvihnúť aj osobne?

Áno, pri spôsobe platby zadáš osobný odber. Keď bude tvoja objednávka nachystaná, budeme ťa kontaktovať za účelom vyzdvihnutia tovaru. 
 

Máte aj kamennú predajňu?

Bohužiaľ fungujeme len ako internetový obchod.
 

Doručujete aj do zahraničia?

Doručujeme do vybraných krajín EÚ (Rakúsko, Nemecko, Maďarsko, Španielsko, Taliansko a ďalšie). Pre bližšie info nás prosím kontaktuj.
 

Doručujete aj na poštu?

Nie, tovar doručujeme cez kúriersku spoločnosť GLS a Packeta (zásielkovňa).

 

Môžem tovar vrátiť? Ako mám postupovať pri vrátení tovaru? Kedy mi vrátite peniaze za vrátený tovar?

Nepoškodený a nenosený tovar môžeš vrátiť do 30 dní odo dňa doručenia. Tovar zašli k nám na adresu: Pri kalvárii 31, 917 01 Trnava a uveď nám súčasne tvoje číslo bankového účtu v tvare IBAN. Tovar neposielaj na dobierku a ani ako balík na poštu - v takomto prípade balík nebude prevzatý. Balík je potrebné zaslať ako balík na adresu (ak využiješ poštu), prípadne balík možno zaslať kuriérom alebo priniesť osobne na našu prevádzku.

Peniaze ti zašleme najneskôr do 14 dní odo dňa vrátenia tovaru k nám (zvyčajne už do 7 pracovných dní).

 

Môžem tovar reklamovať?

Samozrejme tovar môžeš reklamovať v záručnej dobe. Pre bližšie informácie si prosím prečítaj náš Reklamačný poriadok.
 

Potrebujem s Vami niečo riešiť, ako najlepšie sa mám s Vami spojiť?

Ak máš akúkoľvek otázku na topánky píš alebo volaj na topanky@greenapple.sk / +421 949 033 495

Ak máš akúkoľvek otázku na oblečenie píš alebo volaj na oblecenie@greenapple.sk / +421 904 700 079.

Písala som Vám na Instagram / Facebook, zatiaľ nemám odpoveď, prečo?

Sociálne siete (Instagram, FB) nie sú primárne určené na komunikáciu so zákazníkom, preto vždy, prosím, využi službu nášho supportu na kontaktných emailoch alebo telefónných číslach nato určených, kde dostaneš odpoveď ihneď.
 

Prečo mi prišla správa od kuriéra na inú sumu ako je suma mojej objednávky?

Je to z dôvodu, že si si spravila tzv. spoločnú objednávku (oblečenie + topánky). Keďže pri spoločnej objednávke balíky zasielame vždy separátne, bude ťa kuriér. spoločnosť informovať dokopy o 2 balíkoch - to znamená, že ti prídu 2 smsky v ktorých budeš mať zvlášť sumu za topánky a zvlášť sumu za oblečenie (keď si obe sumy zrátaš dostaneš rovnakú sumu aká je uvedená v tvojej objednávke). 
 

Nebudem platiť 2x poštovné keď mi prídu 2 balíky zo spoločnej objednávky?

Nie nebudeš, keďže cena poštovného sa pri spoločnej objednávke delí na polovicu, celkovo platíš vždy len jedno poštovné. 
poštovné máš zdarma

Poštovné zdarma nad 1OO€*

Viac informácií

vrátenie tovaru

30 dní

na vrátenie tovaru

vymenny balik

využi našu službu

vymenného balíka